Hoe verloopt mijn aankomst?

Eenmaal u de volledige betaling heeft uitgevoerd, krijgt u 3 dagen voor aankomst een persoonlijke mail met praktische informatie, inclusief uw persoonlijke codes die toegang tot de accommodatie verlenen.

Vanaf hoe laat kan ik mijn appartement binnen op de dag van aankomst?

U kan inchecken volgens afspraak. U bent vrij om aan te komen tot wanneer u wilt. Wij raden echter aan om toch in te checken vóór 20.00 uur, zodat u ons nog telefonisch kan bereiken mocht u nog bijkomende vragen hebben bij aankomst.

Moet ik mijn eigen lakens mee nemen?

Ja, u moet zelf bedlinnen en handdoeken meebrengen, 

Zijn huisdieren toegelaten?

Huisdieren zijn welkom als deze geen overlast of schade bezorgen, steeds vooraf aanvragen. Gelieve dit dan ook in de opmerkingen tijdens je reservatie te vermelden.

Hoe kan ik contact opnemen met jullie??

we zijn  7 dagen op 7 telefonisch bereikbaar  +32 (0)476 532 449 U kunt ook altijd via  contact opnemen.

Is er gratis parkeergelegenheid?

Nee, er is wel parkeer plaats aan de haven

Wanneer moeten we het appartement verlaten op de dag van vertrek?

De standaard check-out is 17.00 uur .

Welke schoonmaak verwachten wij dat u doet?

Voor uw vertrek dient u de afwas te doen, de vuilbakken leeg te maken. De eindschoonmaak van het volledige vakantieverblijf wordt door huurder gedaan

Mogen we zelf de eindschoonmaak doen?

Ja u mag de schoonmaak zelf doen, maar indien wij klachten krijgen van de volgende huurder zullen we kosten moeten aanrekenen hiervoor. Emmers, dweilen en kuisproducten zijn te vinden in de schuif (onder combi oven) in de keuken. Vuilbak ledigen en vuil meenemen of naar ondergrondse container brengen. Er is geen mogelijkheid om het vuil achter te laten. Er staan nu twee ondergrondse containers voor restafval en één voor PMD op de hoek van de De Smet de Naeyerlaan en de Havenstraat, vlak bij de jachthaven. Je kan er 40 liter restafval of PMD kwijt voor 50 cent / 1 €. Het werkt zowel met munten als met een badge, die je in de jachtclubs en immo kantoren kan aanvragen. 

Wat zelf mee te brengen ?    

 hoeslaken (bed 160cm op 200 cm),  kussenslopen en  dekbedovertrek. -  badhanddoeken en washandjes   -   keukenlinnen (handdoeken en schoteldoeken)·           wc papier en vuilzak· -  all in one zakjes voor afwasmachine

Hoe is mijn keuken uitgerust?

Ons verblijf beschikt  over een frigo, kookplaat en een microgolf/combi-oven. Verder zijn er natuurlijk potten, pannen, bestek, glazen, tassen, borden, een waterkoker en koffiezetapparaat. ( voor 4 pers)

    Heeft mijn appartement een douche of een bad?

    er zijn twee douches aanwezig

      Hoe kom ik dan aan mijn sleutel?

      Bij aankomst zal u over een code beschikken (toegestuurd via mail) waarmee u een kluis kunt openen in de brievenbus in de inkomhal waarin uw sleutel zal klaarliggen. 

      Waar laat ik mijn sleutel achter bij vertrek?

      Bij vertrek kunt u de sleutel achterlaten in de daarvoor voorziene kluis. Die bevindt zich in de inkomhal. 

      Beschikt mijn appartement over WIFI?

      Ons appartement beschikt over WIFI. (Code is met een sticker aan de keukenkast gekleefd)

      Mag er gerookt worden in de appartementen ?

      Het is ten strengste verboden om te roken in onze appartementen, op het terras kan u roken, let wel op dat er geen brandende peuken naar beneden vallen. Let ook goed op wanneer u de peuken in de vuilbak gooit, maak de asbak pas leeg als er geen smeulende sigaret meer is …

      Wat doe ik als er iets gebroken of defect is?

      Vooraleer u aankomt wordt alles door ons gecontroleerd. Mocht u toch iets vinden dat gebroken en/of defect is kunt u ons bereiken op +32 (0)476.532 449. Vermeld eventuele gebreken (foto) meteen bij aankomst, dan kunnen we er snel op inspelen om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken!

      Welke verwarming is er in de vakantieverblijven en is die in de prijs inbegrepen?

      De verwarming is altijd in de prijs inbegrepen. (deze is door ons ingesteld via wifi) 

      Ik wens feedback te geven over mijn verblijf, waar kan ik dit doen?

      Indien u ons graag extra feedback wil sturen over uw verblijf, kunt u een e-mail sturen naar

        Welke gegevens hebben we nodig om u reservatie te voltooien?

         uw naam, adres, telefoonnummer, email, aantal personen, datum,  hebben we nodig om uw reservatie te vervolledigen.

        Kan ik mijn reservatie annuleren?

        U verblijft hoeft u te betalen ten laatste 6 weken voor aankomst. Indien u de laatste maand voor uw aankomst nog zou annuleren houden we 100€ administratie/boekingskosten in mindering.

        Wat gebeurt er als ik te laat betaal?

        Indien we je betaling niet ontvangen heeft 6 weken voor aankomst, nemen we contact met u.

        Kan ik ter plaatse betalen?

        Nee, wij kunnen geen betalingen ter plaatse ontvangen.

        Waar moet ik op letten ?

        Niet met schoenen in zetels en op het tafeltje. Kinderen laten oppassen met eten, drinken en schrijfgerief in de zetels en op het bed. Niet de tafel gebruiken zonder er een tafelkleed op te leggen. Eveneens geen warme kommen zonder onderlegger op de tafel of het keukentablet plaatsen. Geen vervuild water (met zand) door het wc gieten. Gelieve het droge zand in de vuilbak/stofzuiger te doen .Met geen schurende producten of sponsje op de keuken, meubels, badkamerkast, lavabo of bad schuren. Oppassen met valiezen tegen de muren. Laat geen bederfbare dingen achter in de koelkast of elders. Leg vis en stukken vlees minstens op een bord zodat het niet uitloopt in de koelkast.

        Borg te betalen:

        graag een borg ter waarde van 200 €  deze zal terug gestort worden na controle appartement.

        Ons rekeningnummer:

        ROELANDT-VANDER STRAETEN 

        BE18 4414 0236 7165